Obserwując współczesny rynek poszukiwali kogoś, kto będzie godny zaufania, konkurencyjny oraz wyposaży ich w nowoczesne narzędzia usprawniające zarówno pracę, jak i podnoszące komfort klientów finalnych, czyli właścicieli lokali mieszkalnych. DomBest oferuje klientom pełną obsługę księgową dedykowaną zarządzaniu nieruchomościami, optymalizację usług, dostosowanie do indywidualnych potrzeb każdego klienta, ustandaryzowany pakiet dokumentów sprawozdawczych, reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi, usługi doradcze z zakresu finansów, procesy windykacyjne, obsługę kadrowo-płacową, a także dostęp do aplikacji mobilnej. Wychodząc naprzeciw wymogom współczesnego rynku przygotowaliśmy cztery gotowe pakiety księgowe zróżnicowane pod względem oczekiwań i potrzeb naszych klientów: STANDARD, ROZSZERZONY, ROZSZERZONY PLUS, PREMIUM. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz